fbpx

עורך דין להסכם גירושין

איננו צריכים לספר לכם ש ⅓ ממקרי הנישואין בישראל מסתיימים בגירושין. אם החלטתם להתגרש אינכם צריכים להרגיש מיוחדים – זה קורה במשפחות הכי טובות. זהו גם הזמן לפנות אל עורך דין להסכם גירושין אשר יסייע לכם בהליך.

ישנן שתי אפשרויות לערוך את הגירושין, ואיננו מתכוונים לשאלה האם גירושין ברבנות או בבית הדין לענייני משפחה. אנו מדברים על האופן שבו תרצו לסיים את הליך הנישואין. תוכלו לעשות זאת בטוב; כלומר לקבל את ההחלטה המשותפת למרות הכאב שיש בזה, ולסכם ביניכם את הדברים ולחתום על הסכם הגירושין. האפשרות השנייה היא שכל אחד מבני הזוג יפנה לעורך דין לענייני גירושין מטעמו ותתחילו להיאבק בבית המשפט על כל סוגיות הגירושין. ישנם חסרונות רבים לצורה השנייה. אנו יכולים להזכיר את הזמן הממושך הנדרש לצורך הדיונים בבית המשפט, את עלויות שכר הטרחה של עורכי הדין, אגרת בית המשפט ולבסוף גם את ההשפעה הפסיכולוגית השלילית על הילדים שרואים את הוריהם מתקוטטים בבית המשפט.

לכן הפתרון הטוב ביותר לסיום הקשר הזוגי הוא גירושין בהסכמה. לצורך כך אתם יכולים לסכם ביניכם את עיקרי הדברים ואז לפנות ל עורך דין גירושין בקריות לצורך עריכת הסכם גירושין. צורה זו תאפשר לכם לסיים את הנישואין בצורה קלה ונינוחה יותר מאשר מאבק משפטי. כמו כן העלויות של עורך דין להסכם גירושין יהיו נמוכות יותר.

יישוב סכסוך

עורך דין להסכם גירושין

הסכם גירושין נעשה בהתאמה אישית לנסיבות המקרה, אך הוא תמיד יכסה את הסוגיות העיקריות של הגירושין:

רכוש – אופן חלוקת הרכוש שצברו בני הזוג במהלך חיי הנישואין. זו יכולה להיות חלוקת הדירה המשותפת ונכסי נדל“ן אחרים, אך לא רק. מדובר גם על חשבונות בנק, זכויות סוציאליות וכו‘.

משמורת על הילדים – במסגרת ההסכם יש להחליט על הסדר משמורת. אתם יכולים לקבוע את ההסדר שנוח עבורכם, כמו משמורת מלאה של אחד ההורים או משמורת משותפת. זכרו רק שטובת הילדים היא השיקול העיקרי. כיום מקובל מאוד לבחור ב משמורת משותפת אשר בדרך כלל היא הפתרון הטוב ביותר עבור הילדים.

מזונות ילדים – גובה המזונות נגזק בין היתר מהסדר המשמורת על הילדים. ההסדר יקבע את הסכום, מועד התשלום ואופן ביצוע התשלום.

מי יבטיח את ביצוע ההסכם? אין מדובר באיזה הבנות בעל פה, אלא מסמך משפטי לכל דבר. עורך דין גירושין בקריות מופקד על הפיכת הסיכומים לחוזה משפטי. את ההסכם מציגים לבית המשפט או בית הדין הרבני לצורך אישור. לאחר שההסכם אושר הוא מקבל תוקף של פסק דין.

אישור ההסכם בבית המשפט כרוך בתשלום אגרה. מדובר בסכום שולי של 455 ש“ח. בוודאי נמוך יותר מהאגרות המשולמות לצורך ניהול תיק גירושין.

יישוב סכסוך

לא רק אנחנו חושבים שגירושין בהסכמה הם הדרך הטובה ביותר לסיים את חיי הנישואין, גם המחוקק חושב כך. תיקי הגירושין הרבים מעמיסים על בתי המשפט. וכמו כן המחוקק אינו אדיש לנזק אשר נגרם לילדים. מסיבות אלו נחקק החוק להסדר התדיינויות בסכסוכי משפחה, אותו רבים מכנים חוק גישור חובה.

על פי החוק, אשר נכנס לתוקפו ביולי 2016 ונקבע כהוראת שעה, על הזוגות המתגרשים לנסות לפתור את הסכסוך מחוץ לכתלי בית המשפט. על פי החוק יש לבצע הליך ל יישוב סכסוך במסגרת יחידת הסיוע. ההליך מביא להקפאת הליכים לתקופה של 45 עד 60 יום. במהלך תקופת הקפאת ההליכים לא ניתן להגיש תביעות הקשורות לסכסוך לבית המשפט או לבתי הדין הרבניים. ניתן לפנות לבית המשפט לצורך בקשת סעד דחוף או סעד זמני, לדוגמה הקפאת כספים בבנקים או צו עיכוב יציאה מהארץ. במידה ולא הושג הסדר ניתן להגיש תביעת גירושין תוך 15 יום. החוק מעניק זכות קדימה לצד שהגיש ראשון את הבקשה ל יישוב סכסוך.

עורך דין גירושין בקריות

עורך דין גירושין בקריות

לפני פתיחת תיק גירושין תמיד מומלץ לפנות קודם כל לייעוץ משפטי אצל עורך דין לענייני משפחה.

אם הבנתם כי גירושין בהסכמה הן הצורה המכובדת ביותר לסיים את הקשר הזוגי, כל שנשאר לכם לעשות זה לפנות לעורך דין להסכם גירושין. ישנם פרטים רבים שצריך לקחת בחשבון, יתכן שברגעים אלו בכלל אינכם חושבים עליהם. עורך דין מנוסה יכול לעשות לכם סדר בדברים ולהגיד לכם מהם הנושאים החשובים שבהם עליכם לקבל החלטות. עורך הדין יכול לתרום לכם טיפים ולהציע פתרונות בזכות הניסיון שלו בתיקי גירושין.

יתכן שעדיין יש לכם מחלוקות שונות ולא כל הדברים מוסכמים, אך אין זה אומר שצריך לתת לבית המשפט להכריע. עורך דין גירושין בקריות יכול לעזור לכם להתגבר על המחלוקות ולהגיע להסכמות.

עורך דין להסכם גירושין

הוראות הגעה למשרדינו תוכלו למצוא בגוגל מפות.

עורך דין להסכם גירושין
עורך דין לענייני משפחה אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. המשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – בתחום דיני משפחה וירושה. מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון .למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים.המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
דילוג לתוכן