fbpx

עורך דין גירושין

עורך דין גירושין הוא למעשה עורך דין מתחום דיני המשפחה ואליו פונים לא רק לצורך גירושין אלא גם עניינים אחרים מתחומי דיני המשפחה כמו: הסכם יחסי ממון בין בני זוג, עריכת צוואה, צוואה בחיים, התנגדות לצו ירושה, מינוי אפוטרופוס וכו‘.

עורך דין משפחה הוא הכתובת לפנות אליה לצורך קבלת ייעוץ משפטי בתחומי המשפחה וגם ייצוג משפטי בהליכים משפטיים. תחום החוק והמשפט הוא תחום מורכב מאוד. נכון שאפשר למצוא מידע רב באתרי האינטרנט, אך כל מקרה הוא בעל מאפיינים מיוחדים והשפה המשפטית אינה ברורה למי שאינו עוסק במשפט. לא תמיד אנשים מודעים לזכויות שלהם ולצורה שבה מתנהלים הליכים משפטיים. לכן חשוב לפנות לייעוץ משפטי עוד בטרם פותחים ב הליך גירושין.

יש הרבה דברים שחשוב שתדעו, למשל חשוב שתדעו מהם ההבדלים בין גירושין ברבנות לבין בית המשפט לענייני משפחה. ולא רק חשוב שתבינו את ההבדל, חשוב גם שתבינו כיצד הוא יכול להשפיע על הפסיקה במקרה הספציפי שלכם. וזוהי רק אחת הדוגמאות לשירותים שתוכלו לקבל אצל עורך דין מומחה לגירושין.

עורך דין גירושין

עורך דין גירושין

רוצה להתגרש אבל חושש/ת מההשלכות של זה? החלטתם יחדיו על גירושין ואתם זקוקים ל הסכם גירושין ואישורו בבית המשפט? לא משנה באיזו שלב אתם נמצאים ולא משנה אם יש או אין לכם ילדים, עליכם לפנות לעורך דין.

עורך דין גירושין יכול לסייע לא רק לבני זוג יהודים בהליך הגירושין ברבנות, אלא גם למקרים של ידועים בציבור או בני זוג מדתות שונות הזקוקים להליך התרת נישואין.

הליך גירושין הוא בעל תוצאות אשר ישפיעו על החיים האישיים והכלכליים שלכם ולכן אין לזלזל בפרטיו. אתם זקוקים ל עורך דין גירושין אשר ילווה אתכם ויילחם עבורכם כאשר צריך. במהלך עבודתו הוא גם עשוי להיחשף לפרטים אינטימיים, כמו למשל במקרים של בגידה בנישואין. לכן חשוב לבחור את עורך הדין בקפידה.

הניסיון המקצועי בתחום דיני המשפחה ובפרט הליכי גירושין הוא כמובן הבסיס. אך מעבר לזאת חשוב שתמצאו עו“ד דיני משפחה שאתם מרגישים חיבור ושפה משותפת איתו. זה חשוב בין אם הוא מבצע הליך גישור, הסכם גירושין בהסכמה או מייצג את אחד מבני הזוג במשפט גירושין.

חשוב שתבינו שעורך דין מקצועי לא נמצא שם בשביל להגיד לכם מה שאתם רוצים לשמוע. עורך דין מנתח את הנסיבות של כל מקרה וכל סוגיה שעולה על פי החוק ופסקי הדין הקיימים. לכן הניסיון שלו חשוב מאוד. יתכן שתשובותיו המבוססות על המציאות הן לא התשובות שציפיתם להן.

גירושין הם לא בדיוק מאורע נדיר, כך שאפשר להניח שבמעגל החברים שלכם ישנם לא מעט אנשים שהתגרשו. תוכלו לפנות אליהם על מנת לחפש עורך דין מומלץ.

הליך גירושין

הליך גירושין

הליך גירושין הוא דבר מורכב ויש לו היבטים שונים אותם יש להסדיר. שימו לב שנמנענו מלהגיד ”מורכב וקשה“ מכיוון שזה תלוי מאוד בבני הזוג. ניתן להגיע להסכמות כאנשים בוגרים ולהקל על התהליך. לחלופין ניתן להילחם עד אין קץ בבית המשפט ולתת לשופטים להכריע. אין צורך להגיד שהסכמה והבנה בין בני הזוג היא הדרך הקצרה, הזולה והבריאה ביותר לסיים את קשר הנישואין. אם ישנו קושי להגיע להסכמות, במידת הצורך תוכלו גם להיעזר בהליך גישור.

בין אם הגעתם להסכמות או בין אם אתם צועדים לעבר מאבק משפטי מתיש, ישנן סוגיות שונות הדורשות מענה. סוגיות אלו קשורות לנושא מזונות אישה, מזונות ילדים, חלוקת רכוש משותף, משמורת על הילדים, הסדרי ראייה ועוד.

בגידה בנישואין

בגידה בנישואין עלולה להיות דבר מטלטל מבחינה נפשית ובמקרים רבים זוהי אחת הסיבות מדוע זוגות מתגרשים. אך יש גם מי שיגיד שהבגידה היא רק הסימפטום של הבעיה עצמה. בסופו של דבר כל אדם עושה את שיקוליו האישיים ואם בני הזוג מעוניינים קיימות אפשרויות לטיפול זוגי, כמובן אין זה תחום המומחיות של עורך דין.

אך השאלה המשפטית שעולה כאן היא האם בגידה יכולה להשפיע על ההחלטות שיתקבלו במהלך הליך הגירושין. השאלה תלויה היא הסוג של ’תלוי את מי שואלים‘. על פי בית המשפט לענייני משפחה עניין הבגידה אינו משפיע. אך על פי בית הדין הרבני, הפוסק על פי ההלכה, בגידה של אישה נחשבת לדבר חמור והדבר עשוי להשפיע על זכויותיה בחלוקת הרכוש.

בגידה בנישואין

ידועים בציבור

זוגות רבים חיים היום כידועים בציבור ועבור רבים זוהי האפשרות היחידה, כמו למשל במקרה של זוגות חד מיניים. הם אינם נשואים אך מנהלים את חייהם עם משק בית משותף ויש להם אפילו ילדים. הם אפילו יכולים לערוך הסכם ממון. אך גם ידועים בציבור עשויים להיפרד. מכיוון שמעולם לא נישאו הם אינם זקוקים להגשת בקשה לפתיחת תיק גירושין ברבנות, אך מצד שני גם הם מתמודדים עם סוגיות של חלוקת רכוש, משמורת על ילדים ומזונות ילדים. עבור המקרה של ידועים בציבור הערכאה במשפטית המתאימה היא בית המשפט לענייני משפחה.

עורך דין לענייני משפחה אפרים קוליו

זקוקים לעזרה בנושאי גירושין ו פתיחת תיק גירושין? אפרים קוליו, עורך דין משפחה, עוסק בכל ההליכים המשפטיים הקשורים לדיני המשפחה ובכללם גם נושאי הגירושין. אצלנו תוכלו לקבל ייעוץ משפטי, סיוע בהליכים השונים וייצוג משפטי בבית המשפט לענייני משפחה. אל תעשו אף צעד ללא התייעצות עם עו“ד.

ידועים בציבור

הוראות הגעה למשרדינו

הליך גירושין
עורך דין לענייני משפחה אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. המשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – בתחום דיני משפחה וירושה. מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון .למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים.המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
דילוג לתוכן